informacje o charakterze korporacyjnym

Kim jesteśmy?

Imaginarium - najładniejszy sklep z zabawkami na świecie?
To dużo więcej niż to!

To najlepiej wyspecjalizowana sieć sklepów z zabawkami na świecie, z 340 punktami sprzedaży w 30 krajach, która oferuje rodzicom i dzieciom naukę, rozrywkę i najwyższą gwarancję jakości i bezpieczeństwa.

Imaginarium S.A. została założona 7 października 1992 r. przez grupę profesjonalistów o bogatym doświadczeniu w świecie zabawek i dystrybucji. Félix Tena Comadrán, aktualny Prezes spółki, kieruje grupą od początków jej istnienia.

Od początku postawiliśmy sobie w Imaginarium dwa podstawowe cele:

  • Pierwszy to osiągnąć to, żeby dzieci się więcej i lepiej bawiły.
  • Drugi, nie mniej ważny, to wspomaganie wszechstronnego kształcenia i rozwoju dzieci.

Dlatego też nasza strategia firmowa zawsze opierała się na szeregu wartości, które w zasadniczy sposób wyróżniają nas na tle naszej konkurencji i oferują dużą wartość dodaną naszym klientom lub „gościom”, jak lubimy ich nazywać.

  • Jakość
  • Bezpieczeństwo
  • Wartość kształcąca
  • Wartość rozrywkowa
  • Brak seksizmu
  • Brak treści wojennych

Ponadto, produkty Imaginarium posiadają znak gwarancyjny ItsImagical, który potwierdza, że wnoszą do dzieciństwa wartości zarówno ewolucyjne jak i o charakterze społecznym, a także tworzą unikalną kolekcję, która jest odnawiana dwa razy w roku.


W ten sposób nasza spółka stworzyła podstawy dla rozwoju nowej koncepcji sklepu, wyspecjalizowanego i kierowanego przez ekspertów, oraz nowej koncepcji skutecznej dystrybucji, wspieranej przez najnowsze zastosowania technologiczne dla sektora retailingu.

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.